HTML

2013.02.24. 13:34 Szabyyy Convict

a mai edzés

Ma előjött a legismertebb gyakorlat amit szintem mindenki csinált már, a fekvőtámaszról van szó! Folytattam tovább és azt vettem észre hogy a szűk kéztartásos kezd könnyű lenni belekezdtem hát a felemás fekvőtámasz labdával gyakorlatba :D És éreztem hogy küzdenem kell valamiért!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szabyyy-calisthenic-convict.blog.hu/api/trackback/id/tr505101632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása