HTML

Nem tudom feladni, nem tudom hogy kell!

Címkék

Friss topikok

2013.02.20. 10:42 Szabyyy Convict

tarkóbillenés gyakorlása

emlékszem hogy kb. 2 hete nem tudtam megcsinálni mivel én mindig fölfelé rúgtam volna ki magam..és a facebook fegyencedzés csoportba az egyik admin-tól kaptam 1 tanácsot hogy inkább ívesen előre rúgjak és lássatok csodát sikerült! Lehet az ember akármilyen erős ha nem tudja a gyakorlat kimenetelét...ma megcsináltam már vagy ..sokszor és nagyon élvezem :D

Tehát 1 jó tanács ha kínosan visszaesel a próbálkozás után---> próbáld meg kicsit előre fele és ívesen kirúgni magad, hidd el rengeteget segít.. legalább is nekem segített remélem neked is fog ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szabyyy-calisthenic-convict.blog.hu/api/trackback/id/tr895093710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása